ارسال پاسخ

۲۶ شهریور ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3085

pvc-asso.ir

افزایش بازیافت پروفیل  pvc در اروپا

بازیافت فریم پنجره  pvc سال گذشته در اروپا دوباره افزایش پیدا کرد .vinul plus( متعهد در بازیافت داوطلبانه ی صنعت  pvc در اروپا) اظهار داشت که حدود 363 هزار تن از پروفیل پنجره  pvc و محصولات ساختمانی مرتبط در سال 2019 بازیافت شد.

 

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 

این مقدار برابر با 47% از کل بازیافت ها در اوپا و 11% افزایش نسبت به سال 2018 بوده است. 


 
با این وجود، شیوع ویروس کرونا باعث کاهش بازیافت پلاستیک در اروپا شده است که این موضوع بر میزان بازیافت  pvc نیز تاثیر گذاشته است. طبق گفته  vinylplus این  تاثیر، ممکن است به معنای تحقق نیافتن هدف این شرکت برای بازیافت  800000 تن  pvc در سال تا پایان 2020 باشد. 


عامل دیگر این است که پارلمان اروپا به طرحی  مبنی بر اجازه بازیافت محصولات  pvc که حاوی افزودنی های منع شده ((legacyمانند نرم کننده های فتالاتی و کامپاندهای کادمیوم است، رای منفی داده است.براساس نظر مدیر وینیل پلاس، این افزودنی ها می تواند یک تهدید اصلی در اهداف بازیافت باشد. 


در 19 سال گذشته VinylPlus® با اطمینان از رشد مداوم در بازیافت  PVC یکی از عوامل اصلی در اقتصاد چرخه ای بوده است. از سال 2000، 5.7 میلیون تن  PVC  در چار چوب  vinylplusبه صورت تجمعی بازیافت شده است. با تصویب استراتژی اقتصاد چرخه ای برای پلاستیک ها در کمیسیون اروپا، بازیافت جایگاه برجسته تری پیدا می کند و تاثیر زیادی بر کل زنجیره ارزش پلاستیک خواهد گذاشت.
 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد